fredag 4 juli 2008

När jag sitter och tänker för mycket tänker jag på dig. Jag tänker på alla stunder av lycka som jag kände med dig, den där gången när vi gjorde pannkakor, jag älskade varje sekund av det för jag fick umgås med dig. Den där gången jag var med er till landet, jag älskade det, bara umgås med er två. Jag saknar det och kommer alltid sakna det, sen har jag dom gångerna som jag inte tänkte på just då, varje gång jag såg dig blev jag glad för du var alltid lycklig och levde livet. Det är nu jag vet att jag aldrig kommer få tillbaka det jag vill ha, ibland är livet hårt och jag blir ledsen, gråter en skvätt för dig coh går sedan vidare med högt huvud och värgar sänka blicken, bara för din skull. Jag ska göra det bästa jag kan, för din skull. Jag ska göra det du alltid velat göra och göra dig stolt, för jag vet att du kommer se ner på mig och le när jag gör det, jag vet det !

Inga kommentarer: