söndag 20 juni 2010

Fotbollsskola!

Sitter och pustar ut efter en vecka med 16 tioåriga,
testosteronstinna grabbar! Har lekt, spelat fotboll,
gillat läget, hatat läget, skrattat, skällt, berömt, klagat
och aktat mig från både regn och sol! Men jag är helnöjd,
råsköna grabbar med en jäkla attityd, vissa ville mest klaga,
vissa spela fotboll, vissa hänga i mitt knä och resten ville att
jag skulle vara med på allting! Jag är helnöjd, sköna grabbar har
jag haft! Att jag sen får en chokladask och ett " hoppas vi ses nästa år"
ger ju lön för mödan, jag gillar dessa grabbar. Även fast jag har varit
nära att begå både självmord och mord under en del dagar!

3 kommentarer:

CHEFEN sa...

Gillar inte dina kommentarer "hataat läget" & "klagat" ...
hehehehehe skojja....
tack för att du ställde upp på kort varsel

stavros sa...

lammkött är gött...och sött.

stavros sa...

lammkött är gött...och sött.