lördag 7 augusti 2010

love the way I lie.

jag längtar efter skolan, men jag längtar inte
efter hösten och vintern. Kommer alltid ha den där
relationen med hösten, deprissionen som närmar sig
genom ett svart hål av alkohol, hat och smärta.
Längtar inte ett dugg, vill vara kvar i min sommar med
ljus, skratt och lycka. Fan vad lycklig jag har varit den
här sommaren. Vill inte att den ska ta slut, jag vill inte att
något ska ta slut.
Vill inte tillbaka till det där helvetet igen. Jag vet att jag kommer
kunna klara mig den här gången, jag har hon som kommer ge
mig en hård jävla käftsmäll om jag närmar mig igen. Jag har
hon som ser igenom falska leenden och ett svar som säger "bra".
Jag har dom som lyssnar om jag vill prata,
jag har hon som får ut varenda detalj och gör så att jag kan öppna
mig som jag aldrig har öppnat mig förut.
Jag har han som kommer hålla koll på mig, jag vet att han skulle
vara där i alla lägen, han som bara är ett samtal bort.
Det känns bra, det känns verkligen bra.
Jag har äntligen blivit lycklig istället för nöjd, nu är jag glad.
Har nog aldrig skrattat så äkta som jag har skrattat den här sommaren.
fan jag älskar er tjejer, det gör jag verkligen, tack för att ni gör
det här livet värt att leva.

1 kommentar:

andie sa...

du är så jäääävla bra ida :)