lördag 30 juli 2016

-"Vi har blivit rånade" Oj, hur, varför? -"Pistolhot och kniv mot halsen" Wow. Det är frustrerande att känna sig så hjälplös, jag kan inte hjälpa dem att få bort denna bild ur huvudet. De måste leva med det resten av sitt liv, leva med att bli misshandlad fysiskt, nertryckt på marken med en pistol mot huvudet och en människa som säger " jag vill inte skada dig". MEN vad fan tror du att du gör? Du gör dess människor försvarslösa, de kan inte hjälpa sig själv eller varandra, de blev skadade sekunden du rörde dem och de kommer fortsätta vara skadade fram tills den dag de antingen är dementa eller döda. Förstår du inte? Ett rån, en kränkning och tre människor som inte kommer vara sig själva längre. aj. Varför kan inte jag hjälpa dem att glömma? varför var det inte jag? De var inte värda detta, de är fina människor som inte gör något ont i världen. Varför är världen så jävla elak? Varför är världen ond? Jag förstår att jag inte kan sätta mig in i hur ni känner. Men jag känner, jag vill att ni förstår det. Jag visar det inte men jag känner, och jag vill förstå hur ni känner.

1 kommentar:

Anonym sa...

spännande!