torsdag 31 december 2009

årsresumé

Valde att sno en lista från Kassan istället för att göra en resumè,
gör nog en i början på nästa år istället!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo, både bra och dåliga. Jag sårade en vän så grovt bara genom att
försöka göra fel sak, kommer jag aldrig göra igen. Jag har vågat öppna
mig själv för nya människor och fått tillbaka så sjukt mycket p.g.a. det.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har inte haft några så har inte kunnat hålla några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej! Och glad för det, sandra med en baby skulle ju bara sluta illa!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. Skulle jag inte orkat heller.

5. Vilka länder besökte du?
Drog till Grekland med brudarna i Augusti, så jävla fiiint!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Kärlek främst och förmågan att tro på mig själv och vara nöjd skulle
känns som en framgång.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Definitivt alla datum i Rhodos, sen en kväll i Juli och den 23 April.

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag har orkat kämpat även fast jag inte velat.

9. Största misstaget?
Misstag och misstag, att jag lät andra, vuxna människor, köra över
mig och inte göra min röst hörd. Jag ville inte operera mig men vågade
inte säga nej.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hände ju inte det här året, men knät självklart. Sen har jag ju haft småsaker
som en stukad fot.

11. Bästa köpet?
Hmmm.. Måste nog vara leopardtightsen och lite roliga saker till rummet.
Annars, skorna hehehhe :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resan först och främst, sen dricka och sist kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Veckan i Växjö kan nog ha varit den bästa veckan det här året!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Don´t stop believin' med Journey, En svår och jobbig grej - Lasse. Tik Tok - Kesha och hela jävla Växjö listan på Spotify! VÄXJÖ

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag skulle ljuga om jag sa gladare, jag har nog aldrig gråtit så mycket framför
mina vänner som jag har gjort det här året. Men jag har haft veckor och dagar
som har varit bland de roligaste jag varit med om i mitt liv också.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mer spontan och våga träffa nya människor! uppskattat mina vänner mer,
dom förtjänar så jävla mycket bättre.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat ihop totalt så att jag knappt kunnat gå till skolan.

18. Hur tillbringade du julen?
I Göteborg med magsjuka människor, sjukt ovärt.

19. Blev du kär i år?
Hehe neej, men mina venner har nog hört mig klaga om det en del....

20. Favoritprogram på TV?
Har inte sett så mycket på tv i år, men Gossip girl och The City har varit
två favoriter!

21. Bästa boken du läste i år?
Första och sista Twilight boken!

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell, Strokes har varit grymt bra det här året också. Men Melissa
Horn då, värd tjej!

23. Något du önskade dig och fick?
Ett nytt liv efter 6 månader.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Måste ju säga pojkvän hahaha

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Gled på maskerad i lagga där jag var självmordsbombare, blev efterlyst
av polisen och en jävla massa gråt blev det. ovärd födelsedag.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vill jag inte ens tänka på, man ska aldrig ångra det som fick en att le.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Ibland lite spårade kläder kan jag tänka mig, men mycket mer mognare
stil och jag har varit rätt så nöjd. Men måste nog säga en mer rockigare stil än annars.

28. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och en viss lärare som tvingade mig att prata, tack.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Nja, ingen speciell.

30. Vem saknade du?
Mormor och en familj ibland.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Hittade en bästa vän i Andrea, har varit den bästa nya vännen.
Elias har ju också varit en av de finare människorna jag har träffat
Alla nya bekantskaper i innebandylaget, nu är det kul och helande att vara där!


Nu ska jag packa lite och sen sticka iväg till Jenny!

Inga kommentarer: