söndag 6 december 2009

zazza skriver ett långt inlägg för erat eget bästa

Hej, jag heter zazzzzza, och nu tänkte jag skriva ett litet inlägg här. Trevligt vaaaaa?

Min dag har gått ut på att jag skulle shoppa lite julklappar, men det slutade med att jag endast provade kläder åt mig själv och käkade lunch med josefin von eklund. Sen besökte jag mitt jobb och drog in lite chash! Cashflow fooor real, yeaaahhh .... eller?

Sen gick jag och besökte ida och Madeleine hemma hos fröken lundIn. Very good gummisnodd. Fan, jag är ju helt klart grym på allt? Eller behöver jag ett skjut på något sätt för att inse att jag kanske suger? Maddddz, snälla förklara ... !

Förövrigt, så har jag själv en såååå jävla cool blogg, det handlar mest om mig själv.

Ida är en sot ven, hon är så snel som låter mig göra lite gratis PR här på hennes k00la blogg. Ida vill väldigt gärna ha en pojkvän som då helst inte har grönt hår (sorry, men det är faktiskt inte snyggt om ni nu trodde det). Du får sjukt gärna också ha körkort och en egen sportig bil (INTE en skrotbil), möjligtvis kanske senaste porchen eller ferrarin, men jaaa... Vill ni veta mer om hennes krav kontakta mig på 0737 .... sen tänker jag inte tala om mer för ni kommer telefontracka mig, helt klart.

Fan nu börjar det bli långt och långtråkigt för er. Puss ni är såå snygga och sexiga.. SHIT, en hornnnnyyyy ida kommer nu, måste dra



Oh yeah, soló tu amor! / Zazzey Von Brazzey

Inga kommentarer: