lördag 1 januari 2011

lite snodd va!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Utsatte mig för saker som jag aldrig trodde jag eller mitt hjärta skulle klara av.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, att glömma år 2009, och det gick bra. jävligt bra.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nästan
4. Dog någon som stod dig nära? som tur är nej.
5. Vilka länder besökte du? Hängde i fin fina Greklandet och även i Spanien, trivs helt okej alltså!
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Att låta mig själv leva och inte tveka.
7. Vad från år 2010 kommer du alltid att minnas? mest misstag som jag aldrig i hela mitt liv ska göra igen, det är inte värt det i slutändan.
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag släppte det där, det där som inte får nämnas.
9. Största misstaget? ja, det vet du iallafall vad det är.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? stukat fötterna och sånt där småskit som bara sker.
11. Bästa köpet? Definitivt alla sköna skjortor och även klänningar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat och alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? att tycka om riktigt jävla mycket gjorde mig glad, kommer aldrig glömma det. även fin fina andie och lovisa <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Gamla Ullevi - Kent, Känn ingen sorg för mig Göteborg - Håkaaaan, och som mest Hang with me - Robyn
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ska jag jämföra med 2009 så måste jag säga gladare, men även ledsnare, 2009 är black out.
16. Vad önskar du att du gjort mer? älskat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? misstag och tänkande
18. Hur tillbringade du julen? hemma med världens bästa familj.
19. Blev du kär i år? även fast jag inte vågat erkänna det för mig själv, så ja.
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl och Vampire Diaries.
21. Bästa boken du läste i år? Måste ju säga twilightböckerna
22. Största musikaliska upptäckten? Robyn, Rebecca och Fiona.

24. Något du önskade dig och fick? En iPod var ju välkommet så att säga
25. Något du önskade dig men inte fick? dig
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Stod hos en kär jävla vän och skrek sjöng till "Don´t stop believing" vid tolvslaget, sen var bakis som ett as, bakade cupcakes och åkte sedan på innebandymatch, allt med mig bästaste vänner<3
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? lycka kanske
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? jaduu, chill som bara den troligen
29. Vad fick dig att må bra? leenden
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ed Westwick
31. Vem saknade du? mig själv
32. De bästa nya människorna du träffade? svårt alltså, men Elsa hittade jag ju till detta år, det har varit bäst, fin fina wingman <3

1 kommentar:

andie sa...

du är bäst! <3