lördag 20 februari 2010

gå inte nu, jag är inte redo än.

Efter mycket om och men kom jag i säng igår i en relativt
tidig tid för att vara fredag, kände mig inte ett dugg trött
tills jag lag mig i sängen, jag dog i princip, efter 21 timmars
vakenhet så kände jag att det var nog, jag behövde sova.
Drömde konstiga drömmar om jazzdans med Madde och Gullan
till shampoonering och balsamering, kan ju ha vart för att jag inte hade
duschat på ett tag.

Imorse tog jag tag i mig själv, nyrakade ben och ett fräscht hår.
Ikväll tänker jag chilla galet framför tvn med fina tjejer, kanske lite
gurka, morötter och dip för min del. Det låter underbart. Ska försöka
golddigga på farzzzan lite, det löser sig

Att jag sen fick höra att människan som har hjälpt mig som fan
ska försvinna från mig fick mig att ännu en gång ifrågasätta
mig själv, fan varför öppnar jag mig för människor? Har ändå
ingen anledning, people always leave.

1 kommentar:

ellen sa...

tänkte bara skriva att jag gillar din blogg ida. vi får träffas snart vavava puss