lördag 1 maj 2010

Åh vilken dag och kväll, hade ju jäkligt skoj och
en leende var på mina läppar hela dagen! Helnöjd!
Dagen började med champagnefrukost hos Jossan,
att hennes pappa hade gett oss en överraskning i form av
en varsin shot gjorde ju bara frukosten ännu bättre än
den redan var! Sen dansade vi som om det inpå småtimmarna
Tog bussen ner, hängde runt med Sirajen och Lovisa. Träffade på
Rikard också, var ju riktigt jäkla kul att se honom!

Åkte hem med onda fötter, tjurade i en kvart sen valde jag att
rycka upp mig och glida vidare på mat hos Pollo, hamburgare är ju så vääärt!
En för-förpärla hos Andie som jag lämnade rätt snabbt efter en
perfekt swing och golfslag och sedan var jag vidare med Linnea och Joanna
mina kompanjoner.
Hamnade på en förfest med studenter som gillade ballerina,
gled vidare till en annan lägenhet och lyssnade på musik och taggade till.
plötsligt var jag inne på Saluhallen, rätt nöjd för det alltså!

Gled vidare till Framfickan, där var det lite Thorenare och icke att
förglömma, "världens bästa Anton" hehe.. Gillar mitt drag att
dricka vatten men ändå lyckades man få i sig annat!
Bilen hem var det mest värda alltså! tack åsa för den!

Nu sitter jag här sliten men ändå rätt pigg, har fimpmärken på mig, fettigt hår
och jäkligt irriterad, eller nej jag är glad. Jag hade kul!
bra supit faaaaaaaaaaaaaaan

Inga kommentarer: