onsdag 23 februari 2011

jag vet hur jag fungerar själv, det är mycket i min närhet som påminner
om mitt humör och mina känslor. Är det kaosartat i mitt rum vet jag själv
att jag har mycket att tänka på och mycket att försöka pussla ihop. Är min
garderob städad så vet jag själv att jag fokuserar på något, det finns något i min
hjärna som drar mig mot något som tar mig framåt i min egna utveckling. Jag
är en sjukt dålig ordningsmänniska, har inte koll på någonting, glömmer saker,
försöker fixa det direkt, glömmer något annat istället, det är kaos i min hjärna för
det mesta. Jag antar för mycket utmaningar och säger ja till allting, jag måste lära mig
att säga nej, att våga säga nej och nöja mig med det. Jag klarar aldrig att göra andra besvikna
jag vill alltid vara till lags, alltid.
nu är det min tur att ta tag i mitt liv och få det att gå i någon riktning, efter ikväll då.

Inga kommentarer: