tisdag 22 oktober 2013

jag vet ingenting om dig, du vet ingenting om mig. Vem är du? vem är denna person som jag har satt mig så jävla fast vid, som är så jävla långt borta och som jag är så jävla rädd att förlora. Vem är du? jag vet att du gillar sånt som jag gillar, du gillar att glömma, kanske mer än mig till och med. Din bästa lycka är i berusat tillstånd, precis som jag, men helst utan mig. Gärna på äventyr, precis som jag, men aldrig bredvid. Vem är du? Hur blev du lika fucked up som mig och hur ska vi på något vis dela vår lycka och kanske vår sorg. Hur ska jag kunna berätta allt för dig när jag inte vet hur du kommer ta detta. Är så rädd att vi kommer vända och springa åt olika håll såfort något dåligt händer, så fort du får veta en del av mig eller jag får veta något om dig. Snälla stanna här, lämna mig inte.

Inga kommentarer: