fredag 2 maj 2008

Den vackraste stunden i livet var den när du kom

så säger Lasse, men stämmer det, var det den vackraste stunden i livet när du kom?
Jag blev lite arg på dig häromdagen, eller nej jag blev inte arg, jag blev sårad. En enda gång har du sårat mig och jag blev rädd för mig själv, jag lovade att inte bli kär i dig, jag lovade mig själv men ändå innan jag ens har lärt känna dig så tvingar jag mig själv att bli sårad av dig. Fan fan fan, det går inte längre, sluta Ida. Det stämmer inte, du ska inte tro på det jag lovar dig sluta om du vill fortsätta vara lycklig. Jag såg hur andra blev när de var med dig, jag lovar mig själv att inte bli så jag lovar mig själv att inte bli så. Lova mig själv att det inte blir så........

Snälla snälla snälla du äger inte mig, sluta förlja efter mig, jag blir rädd för dig. Du måste tänka på alla, inte bara dig själv. Folk blir rädda för dig när du gör sådär, men fan vad jag ångra att jag inte gjorde det jag borde ha gjort!

Inga kommentarer: