måndag 5 maj 2008

Aldrig igen ska jag lyssna på dina ord!

Så arg så arg. Jag är arg på mycket hela tiden. Jag kan gå från att vara jätteglad och lycklig till att bli riktigt arg på någon. Just nu är jag arg på mig själv, varför kan inte jag vara en rolig person som massor med människor gillar, varför ska jag behöva jobba röven av mig för att få komma in i gänger. Jag blir så arg så arg, men det är mitt kort. Jag är arg för att människor inte lyssnar på mig. jag vet att jag kan vara sjukt egoistiskt men det är bara för att folk ska lyssna på mig och förstå hur jag egentligen mår, Jag vill ha en kompis som jag kan berätta allt för, jag vill kunna gråta i deras famn, jag vill kunna visa mina känslor. Men jag klarar inte det, jag vågar inte öppna mig för folk!!

Snälla rädda det jag kan

Inga kommentarer: