tisdag 6 maj 2008

Kul kul kul, eller rättare sagt kuk kuk kuk.

Min andra blogg fungerar inte, jag lackar ur. jag dampar på allt. Min jävla mage som alltid ska krampa när jag fryser mina jävla händer som är torra som in i helvete. Min hy som är äcklig coh vidrig och som kommer ta mig ner till botten en vacker dag, mina ben som alltid har sår eller blåmärken på sig, min intelligens som kan ta sig coh dö. Jag vill inte vara så jäkla smart, jag vill kunna få kämpa med att få Mvg, jag har enkelt att förstå, visst det är jättebra. Men fan heller, jag vill vara som alla andra, jag vill kämpa som en tok i skolan, jag vill veta hur det känns att kämpa som bara den men ändå bara få ett G. Jag hatar folk som alltid blir glada då de får bättre än mig, det är därför jag alltid måste prestera sjukt bra alltid få mvg alltid vara bäst av tjejerna. Det suger stenhårt och jag vill döda mig själv, iaf ta bort några hjärnceller!

Inga kommentarer: