lördag 3 maj 2008

Nej nu räcker det, orkar inte med ditt tjat. Förlåt mamma, förlåt jag vill inte vara grinig jag vill inte vara dum mot dig! Men ändå är jag det, jag hatar mig själv för det, men jag är för rädd för att säga förlåt jag vill göra det men jag är för feg. Fan dig feghet gå och dö, snälla. Jag vill bränna bort den del av mig som är feg, jag vill slå den hårt och skära ut den delen av kroppen, fan så det suger att vara feg. Jag vill rädda det jag kan genom att vara snäll mot min mamma. Men jag har så mycket ilska inom mig att det inte går, det är hon som står mig närmast och enklast att gå på och vara arg på, förlåt mamma men jag behöver dig. Jag ska rädda oss den dagen då jag orkar, men jag klarar det inte än, inte än. Snälla be patient jag kommer rädda oss!

Inga kommentarer: