onsdag 1 oktober 2008

Finns väl inget mer att säga än att min skol-vecka är slut just nu, ja ni hörde rätt. Jag går bara 3 dagar i veckan i skolan, och sen på fredagar om jag behöver jobba ikapp, men som tur är behöver jag inte göra det denna vecka utan kan sova ut rejält imorgon. Det kallas att ligga två steg före eller hur var det jensesn elever? Nu kommer man väl få höra att dom börjar halv ett varannan vecka, har jag rätt ?
Nej jag måste sluta med det här att ligga två steg före, det börjar bli last week hehe.
Ikväll ska jag fråga om någon vill göra något med en ung tjej i sina bästa år, det ska iallafall bli en sminkfri kväll, kanske ska bry mig om mig själv bara och läsa en bok och bara ta det lugnt.

Imorgon är det gym och senare joggning och träning, usch jag kommer vara ett trött vrak på kvällen, eller nej det kommer jag inte. Jag är så ju jävla pigg så det löser sig!!!!!!

Inga kommentarer: