onsdag 8 oktober 2008

Har precis blivit klar med alla läxor jag hade, skulle skriva en insändare på 400 ord. Det kanske inte verkar så svårt, men det var dels på engelska och plus att jag hade glömt pappret i skolan, inte bra Ida !


I helgen blir det nog roligt, jag och Mikaela ska på ett skum party, där ska vi träffa Andrea, så jäkla roliga tjejer! Dom gillar man! Tydligen så kan man hamna under skummet då kommer man ju få panik. Den största frågan är ju faktiskt vad man ska ha på sig, jeans komemr leda till väldigt blöta och kalla ben, inga byxor alls komemr leda till att man fryser ihjäl och troligen blir halvt våldtagen där. Så det får bli leggings och någon topp. Blir asbra !


Imorgon ska jag jobba, på fredas ska jag jobba och på lördag ska jag jobba varför säger jag aldrig nej ?!! Aja pengar är ju något som aldrig tackar nej till så!

Imorgon är det mer plugg, wohoo! Vad glad man blir , hmm!



Jag gillar tjejen!

Inga kommentarer: