måndag 13 oktober 2008

Okej, jag förstår att du blev sårad men du vet mycket väl hur det ligger till. Saken är den att jag har inte skitit i dig en enda gång, jag blir bara så jävla arg när du går ut och säger såna saker och sprider det, hur kul tror du jag tycker att det är?
Inte ett skit.
Men du kan inte själv säga att du är helt oskyldig, det var en tid då jag var den du kunde umgås med dagarna efter, då du var trött som fan och inte orkade någonting, då var jag helt okej att vara med. Nej just ja det var ju så att jag inte var lika populär som du och dina kompisar. Då finns det inte en chans att du kan vara med mig.
Och det är ju alltid mitt fel, det är alltid mig du blir riktigt arg på, men nu är det slut på det.

Men skillnaden mellan dig och mig är att jag tar till mig det du gör mot mig och bygger mig starkare, jag säger att det inte sårar och det gör det inte. Jag lägger in det i ett förvar som jag skyddar och som inte kan skada mig. Du går ut och berättar för hela världen, det är skillnaden. Jag blir bara starkare av det och växer i mig själv, jag vet att du är en svag människa och har många gånger försökt bygga upp dig, men nu är det upp till dig, stanna eller gå. För jag förlåter inte en enda gång till och du vet att jag har gjort det många gånger... Jag vet själv att jag kommer klara mig utan dig om du tycker jag är så jävla fel, men det kommer vara svårt det vet du själv.. Det är alltid du som har varit där och ja jag kommer sakna det om du väljer att gå , men du vet också att jag kommer vara där för dig som jag alltid har varit...

Inga kommentarer: