måndag 16 november 2009

dålig dag,

Har suttit hela eftermiddagen och hjälpt Denise med en överraskningsfest till en vän. Tänk att jag hjälper henne utan att ens få något tillbaka. Det trodde jag inte om mig själv, men fan så skönt det känns. Jag tror det är nyttigt för en person att hjälpa andra utan att få något tillbaka för det, man får känna deras lycka och sin egen lycka om det blir bra och alla är nöjda!

Annars då, har varit en dålig dag, en jävligt dålig dag. vaknade upp med alldeles för lite sömntimmar och bara allmänt seg. Hatar att han ser igenom mig direkt, vill ju låtsas vara glad och så, men det funkar inte. Han tar ut det värsta ur mig, vill inte att en person ska vara så. Måste skydda mig själv bättre.

Ikväll träning, känns inte alls kul att cykla ut till Alsike själv, aja sånt som måste göras, blir snabbcykling hem för att hinna se Paradise..

Oj mycket text nu, jag sticker. ses!

Inga kommentarer: