måndag 2 november 2009

jag gav upp för länge sen

satt i bilen och bara väntade på att få komma hit, ville skriva av mig. Ville tänka på annat, ville vara en annan för en gångs skull. Vad är det med mig? jag är tillbaka, jag spelar, jag är hel men ändå är jag inte glad? Jag borde vara lycklig, borde vara glad. Borde vara. Det är ordet som ekar i huvudet hela tiden, varför ÄR jag inte då?
Det är bara problem som ekar hela tiden, när jag blir glad kommer det annat, hur ska jag kuna välja sida när två vänner inte vet hur dom ska göra? Hur kan jag välja sida när två föräldrar bråkar, hur kan jag låtsas vara glad när jag inte är det?

Där har vi det, jag är nog världens bästa skådespelare, det är fint, något är man bra på iallfall

Varför är det såhär, feg är jag också. Vågar ingenting, är så jävla osjälvsäker, litar inte på att jag kan något. Jag var bra, för 2-3 år sen. Då hade jag toppen, visst jag kanske hade det lite jobbigt på alla fronter men jag var fan så mycket starkare då. Nu är jag bara, ja vad är jag? Ingenting... typ.

Inga kommentarer: