lördag 7 november 2009

Thriller

blööö. jag har tråkigt.
så jag gör en lista med 5 saker som jag verkligen vill just nu!

1. Jag VILL VILL VILL tillbaka till Växjö, fan vad glad jag var. En vän nämnde det idag, och det är så sant! Jag var så nöjd och glad och tänkte bara på att vara där. Vill tillbaka!

2. Jag vill få ordning på mitt liv, känns som om jag slits åt olika håll hela tiden. Måste hitta jobb, måste börja övningsköra, måste klara skolan, UF måste fixas, allt måste bli bra. Träningen måste jag hålla på med. Jag hittar ingen balans i det hela.

3. En riktigt snygg nyårsklänning skulle inte sitta fel alls, då skulle jag vara nöjd, börja leta!

4. Lite ny musik skulle också sitta fient, hittar ingenting och har ingen inspiration. Måste ta tag i det där, ännu en sak som förstör balansen.

5. Jag vill kunna vara nöjd med mig själv, med det jag åstadkommer och hur jag ser ut. Men jag är aldrig nöjd, aldrig.

Sådär, en bra lista. Saker som jag behöver påminna mig själv om ibland. Bra ida bra

Inga kommentarer: