måndag 9 november 2009

det går bra nu!

Det är konstigt det där med humöret, ibland är man bara ledsen i flera veckor, nej inte ledsen mer deprimerad. Så blir det ibland och så är det ofta. Mer ledsen än glad. Men sen kommer dom veckorna där man är så jäkla glad hela tiden. Kommit in i en sån, jag är glad, trivs med livet och så. Blir lite less att jag inte tränar så mycket som jag har lust med, men det är sånt som man får ta. Är jag bara nöjd med det jag gör och inte gör så är det lugnt. Jag måste ta tid för mig själv och göra saker för mig själv inte för andra. Eller vad säger du mappe ? ;).

Nu gör jag det här för min och för min kära väns skull. Jag gör det och orkar inte låta andra rida på vågen också, så får det bli.
Ska sova nu, tidigt jag vet. Men fan så mycket bättre jag mår utav det! Nu är jag glad, riktigt glad!

1 kommentar:

KULia sa...

Bra Ida, man ska vara glad, då blir allt bra. Åhhh vilka visdomsord!
Nu blev jag också glad