söndag 10 augusti 2008

Dagen kommer spenderas på ikea med bästa vännen, lovisa. Kanske hänger den andra med också! Får hoppas det, det är ju alltid kul att spendera tid med dom bästa, eller vad säger ni?

Gårdagen då, var på bio med papi! alltid trevligt att umgås med honom! Vi satt vid ågrillen också ett tag, riktigt mysig stämning där, reggae musik, värme och ån bredvid gjorde det perfekt! Vi såg på mumien, måste säga att den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara så jag blev positivt överraskad!
Åkte direkt till Lovisa efteråt, vi kollade lite på mordkommisionen och sedan sov vi , trötta som vi var haha.

Jag är lite stolt över mig själv för jag har blivit mindre mörkrädd, jag förstår inte varför man är det. Vad är det för läskigt i Knivsta, asså jag säger inte att det är skumt eller ngt men det finns typ ingenting i Knivsta, okej tidningsgubben skulle inte vara rolig att möta, han är fucking scary! Men sen har vi ju bara a-lagarna och dom hänger vid Knivsta krog, sen finns det inga mer haha. Aja, man får väl vara på sin vakt, det är alltid bäst eller?

Inga kommentarer: