tisdag 26 augusti 2008

Jahapp, jag har kommit på mig själv med att trösthandla kläder. Häromdagen köpte jag fyra par skor och sen köpte jag lite nya kläder, ett par jeans och en jacka. Jag måste verkligen skaffa ett jobb om mitt handlande ska gå ihop med min ekonomi!
Dagen skulle ha spenderats med att kolla på skolor och så eftersom jag kanske ska byta skola. Men jag och Josefin orkade inte, okej jag erkänner vi hittade inte till Celsius haha, så vi tog tåget hem till henne och sedan har vi suttit och kollat på tv hela dagen. En godispåse på 57 kronor slank också ner i våra magar, Lovisa hjälpte även till!

Imorgon är det THE DAY! Sandra kommer hem och fy fan vad jag har saknat tjejen! Hon får banne mig gå med mig ner till tåget imorgon och sen ska vi in till Thoren, det är brännboll som gäller imorgon får se vad hon tänker ha på sig för kläder haha. Aja, jag längtar verkligen till imorgon, min lilla bebiii kommer hem gud vad glad jag blir =D!


där är hon också!

Inga kommentarer: