onsdag 6 augusti 2008

Sådärja, dagen har spenderats dels på jobbet och dels i stan. Jobbade 2 och en halv timme idag, vi stängde halv tre, det var ingen på banan så det kändes lite onödigt. Riktigt skönt var det! Ledig imorgon, känns som om jag behöver det! Ska träna på kvällen också, men jag vet inte riktigt om jag vågar, knät är inte helt men jag är inte tjejen som skadar sig, jag spelar en hel match även fast jag har ont, jag kliver aldrig av. Aldrig aldrig aldrig att jag är skadad, jag måste få träna det är det som gör mig lycklig. Träningen är en sak som jag alltid kan fly tillbaka till, blir jag liten och obetydlig springer jag tillbaka till träningen, jag spelar och känner mig på topp igen. Aldrig att jag skadar mig, det finns inte, aldrig aldrig aldrig. Om jag så måste gå på droger så måste jag spela, aldrig att jag går av planen för ett jävla knä, aldrig..

Nej nu måste jag rycka upp mig igen, shoppade lite idag. Handlade på Mq, det gott folk är inte vanligt, men fan så fina kläder jag hittade. Två toppar är riktigt nöjd med det, sen handlade jag skor också, två par. Det kallas tröstshopping. Jag handlar för att orka med jobbet, sad but true. jag borde inte men ändå gör jag det.

Det var allt gott folk, mer om sanningen i Knivsta får ni höra en annan gång.

Inga kommentarer: