onsdag 6 augusti 2008

Är riktigt trött, men jag har iförsig gjort lite grann idag iallafall, varit på banken fixat i rummet tränat och varit i uppsala. Det känns som om jag börjar bli lite busy. Vill inte vara det, jag vill kunna chilla inte jobba som jag ska göra imorgon. Jag ska verkligen vara ledig lördag söndag måndag tisdag onsdag och torsdag, jag orkar verkligen inte jobba! Ska träna och träna alla dagar och verkligen försöka komma tillbaka, men jag vet inte om jag vågar. Jag skulle hellre bara vilja sitta på mitt rum och inte tänka på knät. Men nu måste jag.


Skolan börjar snart också, usch nu börjar jag bli lite rädd, känns som om jag kommer bli mobbad haha, men jag får hoppas att det inte blir så då!

Ont i nacken har jag också, skit i allt bara.

Men jag ska inte klaga!

Over and out.

Inga kommentarer: