fredag 1 augusti 2008

Det var ett tag sen jag skrev av mig. har inte riktigt vågat nu när det är folk som läser så jag funderar på att skaffa ännu en blogg. Men det kan jag ju inte så jag får helt enkelt köra på som vanligt och skriva det jag vill.
Jag ska börja skita i om folk säger att jag är ful, töntig, äcklig eller vad fan dom vill. Jag föddes inte för dom liksom, jag vet att det finns massa andra som tycker andra saker om mig än dåliga så varför haka upp sig på en enstaka person som känner sig cool och skriver att jag är vidrig, det måste vara anonymt också för den delen! Jag tycker det är ascoolt att vara anonymt. En människa som måste klampa på andra för att må bra ska ju skaffa hjälp, snälla är det, det enda du kan göra så fine with me, jag tar ändå inte åt mig bara så att du vet. Det visar bara hur patetiskt du är som skriver sånt anonymt, snälla skaffa dig ett liv eller få lite egen självkänsla. Eller du kan ju helt enkelt skita i att skriva i min bloggadress och skita i att klicka på enter när du gjort det. Du kan istället stänga av datorn titta dig i spegeln och säga till dig själv, klipp dig och skaffa dig ett liv. Tar vi i hand på det?

Outgoing

1 kommentar:

Anonym sa...

Anonymt is cool shit!
XOXO Gossip Fritjof