söndag 12 juli 2009

borde jag göra det för min skull?

Har inte varit bästa bloggarN idag. Har inte varit så pigg på sistone, men nu är det ändring som gäller. Föräldrarna hemma igen, skönt faktiskt!! Att inte behöva laga egen mat och ha någon som stoppar in i diskmaskinen är fieent!
Alla vänner är hemma också, grymt underbart. Förlåt för att jag var tråkig och seg igår, men när jag inte är taggad alls så vill jag bara vara med mig själv. Behövde det, klarade att bara vara med mig själv och inte tänka på något tråkigt, dåligt eller som gör mig ledsen. Kände mig bara trött och likgiltig, visste inte in eller ut. Men nu är det klart. Nu börjar det nya livet, skulle inte tro det va.. Kommer aldrig funka, måste nog ta och börja träna igen, då kommer jag komma tillbaka gladare än någonsin. Får jag hoppas! Jo, så kommer det bliii! Nytt lag kanske det också blir, får se hur sugen jag är när jag börjar igen. Känns som om jag sviker pappa, laget och dom andra tränarna om jag gör det. Men det är mitt liv, jag bestämmer, så får det vara...

nu ska jag sova, imorgon, jobb!

over and out.

Inga kommentarer: