lördag 4 juli 2009

Föräldrar borta och är nu i levreus hem. Sitter ute och röker lite vattenpipa, det är mysigt och vi pratar som vanligt om allt och inget. Imorgon när jag hämtat min kamerasladd så kommer det upp bilder från några dagar. Känns som om det är dags!
på måndag kommer något sjukt roligt hända, vi några tjejer ska dra till Sigtuna GK och spela Pay and play! Golf alltså, kommer bli sjukt roligt hoppas jag. Efter 3 hål kommer jag tröttna som fan och gå vidare och sura hela dagen... Om jag ska orka måste jag nog ta med mig massa saker att äta, annars kommer jag bli utslängd av banan! Tema ska det bli också, åttiotalet. Kommer bli sjukt kul! Bilder kommer definitvt!

Har även beställt en ny mobil, en sony ericsson. Dags att bli en ny då jag kastade den andra i marken på grund av ilska och sorg....

nu ska jag kissa sen blir det hänga med flickorna ;D

over and out.

Inga kommentarer: