måndag 20 juli 2009

vilken hjälte, sm guld nästa!!!



Sådär nu har jag simmat också, jag och Andrea kämpade oss runt i klorvattnet nere på Hälsohuset, 2 längor sen upp och göra sit-ups eller dylikt. Vi kämpade och kämpade, jag tröt och Andrea var en riktig hjälte. Nästa Sm-guld vinnare definitivt! Min BFF har lämnat mig också, hon valde att åka till nordligare breddgrader UTAN att säga hejdå. Är det en BFF???? Jo, josefin är sån, men jag är inte bitter!
Imorgon drar en till BFF, vafalls? Ska dom lämna mig nu igen!!! Jag borde inte säga någonting, jag drar ju bort i 6 dagar sammanlagt innan jag väljer att sätta mitt ass på ett flygplan ner till sydligare delar av Europa. Så jäävla nice, mindre än två veckor kvar alltså!

Nu ska jag äta mat, jag är hungrig!
over and out!

Inga kommentarer: