lördag 18 juli 2009

knock me down

Cha cha! Sitter här hos Andie the duck och steker som en böna steker i en stekpanna! Blondinsassa sitter bredvid och jäser, hon hänger i solstolen och ser sådär snygg ut som bara hon kan göra! Ikväll blir det grillat, inte stekt, mat! Vi kommer chilla vid poolen för att sen försvinna in i myggsvärmarna. Men jag är inte bitter nej, som vissa andra host Jo-ann host...
Om en vecka kommer jag befinna mig på landet och om lite mer än en vecka sitter jag och Lovisa på gotland, så jääääääfla nice!

Blondinsassa är väldigt tyst, undra vad hon tänker på? Hon kanske tänker på sina stora kärlekar..... hehe jag tror att Kossilation vetvilka jag menar ;)


nu ska jag vara sådär social som bara jag kan vara, you knooow

över och ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

hört att jo-an mognade i och med födelsedagen och nu lever som optimist!