tisdag 23 september 2008

Dagens mattelektion kändes på något sätt lite skum. Jag ska nog ta det från början, vaknade upp i Lovisas föräldrars säng, inget konstigt med det jag vet. Sen gick jag vidare till köket där jag omsorgsfullt valde en macka som jag skulle rosta. Det var inte heller så intressant, men sen när jag skulle gå till skolan, eller ja bensincykeln tog jag! Jag tog ut mina nycklar och tänkte, nej fan dom där behöver jag ju inte, så jag lag ( lade eller la som är den riktiga bestämmelsen) tillbaka dom i min andra jacka. Sen när jag kom till skolan så kom jag på att fan jag behöver ju nycklarna till skåpet. Nu ska jag inte nämna att min väska vägde ca 2-3 kg minst så den fick jag släpa runt på hela dan, jag var måttlig glad på mig själv.

Men jag orkar nog inte berätta om matten. Dagen flöt på ganska bra faktiskt, hade företagsekonomi och fattade allt.

Men det var min intressanta dag, hur har eran varit?

Inga kommentarer: