lördag 20 september 2008

Med lite tvist sådär!
Dagen ska spenderas med Sandra och diverse medlemmar ur dennes släkt, vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag bjöd ju iföresig in mig själv. Om det nu var för att träffa släkten eller äta bullar hör ju till en annan sak.

Idag börjar min 3 månaders behandling av att få ett asstarkt knä, måste kämpa för annars är det väldigt ovärt, eller 1336 som man skulle sagt för cirkus ett år sen...

Nu sa the sweet sixteen girl att jag ska komma så det blir en annan dag i ett annat paradis som jag skriver i.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ida kolla mitt knä ;) Visserligen va inte hela skiten av men det tog mig 3 månader att komma tillbaka med träning and so on!
you can do it!

Anonym sa...

du ska vara jävligt glad att du fick komma och bli tight med hela min släkt!!!!