måndag 8 september 2008

Friidrott stod på schemat idag, på österängens IP. Och den stora frågan blev såklart : Vart fan ligger Österängens ip?
Jag tog på mig ansvaret och var gps:en för dagen, det gick bra, mycket bra. Hittade rätt direkt!

100 meter, 800 meter, kulstötning, längdhopp och höjdhopp var det som Bp1b fick köra. Mycket roligt måste jag säga bara att mitt knä dog i längdhoppet, lite synd men jag klarade iallfall 3.95 och det är jag mycket glad över!

En data lektion på det och sen var vi fria, elelr fria och fria man fick bära på en väska som vägde minst ton och lite till. Hur jobbigt sm helst då man skulle upp till cafe 018 och sen tillbaka till tåget igen, men jag är inte den som klagar!!

Kvällen kommer bjuda på rumsstädning och sen sovning! Jag är så trött!

Inga kommentarer: