onsdag 17 september 2008

Dagens roligaste: Måste varit på andra våningen i "kapprummet" det som hände får stanna mellan dom tre väggarna och dörren (?)
Dagens godhet: Gick med morsan i huset för att handla, äntligen tänker hon, undra hur datan mår tänker jag.
Dagens tuffaste: Måste vara redheads svar på mikaelas fråga till mig, så här gick det till
Mikaela - är du dum i huvet eller?
Mr. redhead - svar: nej
Ida ett tag efter - haha han tycker inte jag är dum i huvet!

Gjorde nog dagen men efter ett tag kom jag på mig själv med att se han som nya pluggisen från vår förra klass, nämner inga namn men en liten stalker vid namn "the lock". Detta namn ska vi inte prata om, för han har ju ny flickvän nu vilken jag känner en liten förundran över, men va fan kärlek kan ju hittas överallt, victoria tog ju trots allt sin gymande man daniel, host.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU SNACKAR FAN INTE SKIT OM LÅSET!!!!

TA TILLBAKA DET DU SA!!!ANNARS!!!