fredag 5 september 2008

Har i uppgift till svenskan att skriva en kärleksdikt, jag vet inte vad jag ska skriva om. Eller jo jag vet men jag vågar nog inte öppna mig så mycket för min lärare på första läxan. Jag får se hur det blir, ni kommer iallfall inte att få se den om ni nu undrar om ni får det. Eller kanske om ni frågar snällt..





Sitter för tillfället hos min käre vän josefin, vi sitter med varsin data i hennes soffa, vet inte om vi är socialt handikappade eller om vi bara gillar det här sätter att umgås, time will tell.





Min andra vän Sandra är nog lite arg på oss måste jag erkänna, jag tror att många känner så när dom är med oss två, vi är väl för tajta eller hur var det josefin ?






lägger upp en bild på tjejen i hennes tidigare år

1 kommentar:

Anonym sa...

haha du är fan i mig störd , !

josefin