tisdag 9 september 2008

Det är så skönt att vara tillbaka till innebandyn nu , äntligen kan jag springa lika mycket som alla andra och göra exakt samma sak, kul att jaggjorde illa knät idag igen, men det var inte lika jobbigt som annars. Imorgon har jag tid hos doktorn och ska kolla upp knät, han kommer nog bli lite arg på mig, jag skulle ju inte träna på tre veckor men what the hell, det är ju kul om det är inget som stoppar mig hehehe.


Har tre läxor tills på måndag och tisdag nästa vecka, samhällskunskap, företagsekonomi och tyska. Men det ska jag nog klara, fotboll på idrotten nästa vecka också, yeeee !


Tänkte faktiskt ta och lägga mig nu, har varit trött hela dagen och gick runt i pumps, det är jobbigt det.

Imorgon är det 3 timmars håltimme, då ska jag göra lite pluggsaker så är det klart, då behöver jag inte jobba hemma. fasar inför helgen gör man också, ska jobba fyra dagar i sträck varav en jag ska börja 7 på MORGONEN :O . Sjukligt, aja det kommer jag nog klara :) .


Kulturnatten på lördag också, får se var den kommer spenderas!


unga och coola, eller var det så ?

Inga kommentarer: