tisdag 16 september 2008

Just fan kom på att jag nog inte kommer kunna åka bilen till innebandyn på ett tag, jag hatar när verkligheten hinner ikapp mig. Men ett foto på dig gullet ska jag ha för Jenny måste ju veta sin plats i bilen eller vad säger du ? ;)


Men nu ska jag inte vara negativ, eller jo lite grann. Jag vaknade upp av att halsen redan hade kommit igång, jag låg helt enkelt efter, och halsen låg före två steg, som thoren till jensen eller ? Stannade hemma idag för att kurera mig och jag nämner inte att jag kanske ljög lite för moder svea om min feber, det var välbehövligt att får vara hemma men uscha vad jag kommer få jobba igen nu, men va fan bara bita i det sura äpplet och le! Det gör jag iallafall, kom precis på att jag har ingen aning om var min ipod är. Måste leta vi ses !

vilken jävla bild :O , det var ett tag sen !

Inga kommentarer: