tisdag 18 augusti 2009

The big apple!



Dags för ännu ett inlägg där jag talar ut från hjärtat. Denna gång har jag valt min BFF Lovisa.
Den lilla ( eller lilla och lilla, hon är längre än mig. Men jag är ändå starkast! ) skiten befinner sig just nu på en annan kontinent. En helt annan, hon har korsat Atlanten för att åka till min drömstad New York. Hon shoppar troligen loss i detta nu och jag hoppas att hon köper något till mig, annars jävlar!!


Nej skämt åsido, jag saknar henne. Känns som om jag är helt ensam, alla är och tränar, har börjat skolan eller så är dom borta. Vad gör jag? Jag knegar på som vanligt på restaurangen, det är ju så sjukt kul! På tal om det så arbetar min käre vän där också! Vi har kul när vi alla jobbar tillsammans, nu är det bara jag och Tommyboy, ibland Chrille. Jag dööööööör. I tre dagar så ska jag jobba med min elzkling!

Back to lovisa! Hon är nog en av de snyggaste tjejerna jag känner, bruden är ju perfektion på bild! Även fast vi har haft och har våra duster ibland så går det inte att förklara hur mycket jag bryr mig om tjejen! Ett liv utan henne skulle vara rätt tråkigt, som det är nu!

Inga kommentarer: