söndag 23 augusti 2009

Vi kommer ifrån knivsta, sköna gröna knivsta


Lite mer nostalgi, här är en bild från när Knivsta IK F92 var i Vansbro på fotbollscup! Jag kommer ihåg just den första dagen när det bara var 4 familjer uppe. Jag, Sofie, Johanna och Madde, spelade lite fotboll vid älven, precis vid en trappa. Vad tror ni händer ? Jo, någon studsar bollen på trappan och ner i älven, det var strömt så bollen åkte iväg. Vi var rätt trötta på det alltså, jag hade tappat bort ca 4 bollar innan det. Min papi var inte världens gladaste efter det! hehe... Men det som jag skulle säga var att Vansbro var en av de roligaste sakerna som vi har gjort med laget, ni ser här. Alla fixade håret på samma vis till en match och vi vann ju det mesta, tror vi kom 3:a i den här cupen. Grymma tjejer! Saknar detta som bara den, F-92 var så jävla roligt ;D

Inga kommentarer: