måndag 17 augusti 2009

skulle gärna lägga in en bild, men chansen att ni aldrig får se mig igen är överhängande!

För att underhålla min alltför trogna vän Blondinsassa så tänkte jag skriva ett inlägg i hennes ära, och vad skulle då kunna ära min helgoe vän?
Lite snick snack om henne själv såklart, det tog mig inte 2 timmar att komma på, det tog mig två sekunder. Vad annars skulle Sassa gilla än sig själv, jo snygga grabbar på Rhoddan!
Men fick vi se några snygga grabbar på Rhoddan? NEJ. det var bara gamla gubbar som Stavros och ja.. som ni kanske har sett på fejjan, Sean...

Men back to Sassa brassa mandelmassa. Något som jag har märkt med min förunderlige vän är att på sistone har man bara sett bilder där hon antingen tittar, petar eller tar sina bröst i ett stadigt grepp. Det här är något jag har tagit upp med henne, kommer inte ihåg vad hon sa då jag tror detta sas i ett annat tillstånd.. Kontentan av det jag ville säga är att jag börjar ana en fixering, en fixering vid att se snygg ut på bild? Neeej, en fixering vid Playboy. Börjar Sassa bli lite beroende, det kan ju förklara tidningarna jag hittade under hennes säng!

Om nu Sassa kommer posera på Playboys omslag en vacker dag så kommer definitivt jag köpa den tidningen. En hälsning till en stackars flicka borta i en förort till stockholm, det måste vara svårt
possss

2 kommentarer:

blondinsassa sa...

åh tack ida, men en posering i tidernas tidning plyboy skulle vara allt för desperat från min sida. kanske en vacker dag om jag skulle behöva pengar.
snygga killar på rhodos gillar vi oerhört mycket och min fixering på mina bröst är ju bara lite små roligt, då har ju ni någonting att ta efter och härma eller bara vara allmänt dryga mot mig och tala om det för mig var och varannan minut! men jag gillar att ha en fixering över mina bröst. det är nice!

Anonym sa...

Hur fasen kan blondinsassa tillägnas ett eget inlägg när det enda hon bidrar med till världen är en alldeles för kort stubin, nej låt oss hylla råttjoan som bringar krälek och glädje till folket istället :)