söndag 23 augusti 2009

say what you need to say!

Äntligen äntligen är jobbveckan slut! Vem är gladare än mig just nu? Ingen!
Imorgon börjar skolan och jag är rätt pepp alltså! Börjar 13.00 och slutar 15.00, kommer bli en skön dag. Länge sen man såg vissa i skolan också, det ska bli kul! :)
Sitter just nu på en stol i mitt rum, har kikat igenom lite lådor och hittat massa roliga halsband och armband, får fundera på hur jag ska ha det imorgon! Sugen på massa smycken nu för tiden ju! Kanske ska åka in tidigare imorgon och hitta lite roligt, funderar på att åka till IKEA också och fixa lite hyllor till massa saker, en ny tavla skulle vara fint också. Åhhh så sugen på så mycket nu!
Mest sugen är jag nog på att flytta hemifrån, ha en egen lägenhet där jag själv får bestämma hur det ska se ut, vill inte ni det också?

Funderar även på att byta till blogg.se igen, vad säger ni?

Kommer ett inlägg senare ikväll när jag har städat, duschat, målat naglarna på både fötter och händer, smörjt in kroppen med hudlotion och kört lite facecare. Ni hör ju hur skön söndag jag har. Nu skulle en veckorevyn vara perfekt också! Kanske ska springa ner och köpa en, eller inte. Orkar ingenting! Kanske borde gå till gymmet, to much party and o little training har det varit den här sommaren. Men jag klagar inte!

Inga kommentarer: