fredag 28 augusti 2009

Skolan är tråkig och jag är nöjd!

Kul att man går upp kvart över 7 för att vara i skolan klockan 9. Kul att man inte har någon att prata med på vägen för att mina BFFs är borta. Kul att vår klass redan gjort det man skulle göra på lektionen så vi fick bara sitta och glo i 2 timmar. Kul att jag kunde ha varit hemma och sovit istället för ingen tog närvaro. Kul att det är så jäkla tråkigt i skolan just nu så att jag dööör. Kul att jag är skeptiskt till måndagen. Kul att vi inte ska börja med lektioner än.

Fick shoppa loss idag med fina tjejer, träffade Mikaela också, vi måste fortsätta på detta sättet fina vän! Köpte svarta jeans som jag har suktat efter ett bra tag men aldrig tagit tag. Köpte även ett par mörkblå chinos, vet inte riktigt hur jag ska få till det med matchningen, men det ska nog fungera! Köpte även två par koftor som kommer användas flitigt i höst, längtar till mysiga kvällar med stora halsdukar och ett par klackar. mmmm... Skulle bara behöva ha en kort skinnjacka till så skulle jag vara helnöjd! Ett par skor fick inhandlas också, jag är så nöjd så nöjd!

Ska se om jag kan få upp lite bilder på allting, om jag orkar och har batterier till kameran vill säga!
Ikväll blir det Män som hatar kvinnor med coola vänner. Nu ska jag gå och ha lite kvalitetstid med papi! Over and out!

Inga kommentarer: