söndag 9 augusti 2009

Hej people!
Hemma är jag efter en bakisflygresa! Hostar som en tok också, Rhodos-hostan tydligen! Hes är både jag och dom andra tjejerna!! Ja, vad har jag gjort då i en veckas tid, en kort sammanfattning börjar vi med. Solat, ätit, festat och sen sovit!
Söndag: Vaknar upp med ett ryck av att Lovisa kommer in på mitt rum och säger åt mig att vakna, JA jag försov mig, vem gör det dagen då man ska utomlands. Jo den lyckade tjejen! Resan gick bra utan missöden, trötta tjejer var det som satt på planet! Vi kommer till hotellet och drar rushen till stranden direkt, där var det varmt som bara den. Brände sig så att man nästan grät av sanden, sjukt. Vi badade och bara hängde, senare blev det lite fix på hotellet, packa upp och titta in på vår trevliga toalett. Det var den värsta jg varit med om! Skabbigt..
Vi drog till bargatan på kvällen och sen körde vi bah! Grabbarna Grus blev snabbt ett favoritställe och tävling blev det. Gullan vann....... hehehehe.. Några tjejer ska försöka ta sig hem på morgonkvisten, hittar vi till hotellet eller? NEJ.. Vi gick runt i en timme och leta efter det, men icke! Gick i cirklar och fyrkanter tills vi hittade Sandra och lovisa, dom visste var vi skulle. Men det var bara kul, vi kom direkt till frukosten. Perfekt!

Måndag: Vaknar upp klockan 12, inte så pigga! Drog till stranden efter vi hade köpt luftmadrasser, på dom levde vi hela dagarna. Ja, vad hände i måndags då.. Kommer inte ihåg. Minnet sviker! Blev en helkväll på gatan igen, dans blev det grymt mycket av. Sjukt kul!! Kom till frukosten denna morgon också, vi gjorde det nog varje dag... hehe
Fan kommer inte på någonting..

Nej det kommer mer när jag orkar, tv nu possss

Inga kommentarer: