söndag 11 oktober 2009

bildtjyyyyyv

Istället för att kolla in alla bloggar som jag borde göra, jag är bloggläsarN jag vet, så tar jag och skriver lite om min helg! Började i fredags med att Gull jull kommer, så fint så! Vi tog det bara lugnt och såg på Dansbands Erik på Idol, tjejerna gick hem tidigt och jag gick till sängs. Jobbade hela lördagen, städade i 6 timmar i sträck. Slutade vid fyra, direkt hem och fixa sig. Andrea kom förbi och vi drog till Lilja, käkade god mat och sen vidare till Pollo

Vi hade kul, för och efterfester är nog det roligaste, synd att människor som inte är välkomna kommer dit och tror att dom ska få komma in. Ännu värre när en av mina bästa vänner får astmaanfall för att hon är så arg, usch jag blir trött.

Drog en orientering i skogen runt 1 snåret också, gick ensam och prata i telefonen, dog av kyla. Tvingade folk att gå med mig, dog lite mer av kyla. Fick värma mig, kittla två stackars människor för att dom ska vakna. Gick hem halv 5, har jag sagt att jag är trött idag?

Alla bilder är från Josefine! min snygga vän! <3

Inga kommentarer: