söndag 4 oktober 2009

vamos a la Playa!

Har det varit helg på bloggen igen? Jaaaaapppp...

Jag har varit på Dragon och bio i fredags, efteråt blev det lite festliga bravader med fina vänner och Joan. Gick hem, snurrade lite och sen blaaaargh. hehee. Lovade sovplats till två flickor men dom tokbanga på mig, vad gör jag?? Dom gick hem, jag somna för att vakna upp 5 timmar senare och åka till jobbet. Fick skjuts och behövde inte dö, tack Jesper!

Jobbade i 10 timmar och drog direkt efter duschen till engvallen där det var avslutningsfest, det var mysigt. Det var roligt och grymt bra gjort, bra jobbat ni som anordnade det! Lite synd bara att jag glömde mina skivor där, dom var fiena!

Efter mycket om och men så hamnade vi bredvid skolan där jag fick tillåtelse att slänga ut lite skor, det var kul. hoppas jag inte dör nu, äh jag kan karate det är lygnt!

Bilder kommer i nästa inlägg, posss

Inga kommentarer: