fredag 16 oktober 2009

run to the fastest I can

Sitter här framför datan i köket. Har varit i skolan vid 9 och haft ett affärsplansseminarium. Det var intressant och man fick veta vad man behövde förbättra. Vi hade en hel del så vi ska ta tag i det på söndag och måndag. Jag har suttit och knåpat lite med resultat- och likviditetsbudgetarna och jag tror jag är alldeles för trött för att hålla på, får inte alls ut det så jag vill det. Vi får kolla tillsammans på dom för att få ut detta!

Annars då, ikväll ska jag till Oaken, idolmys som gäller. Blir skönt med en lugn kväll. Ska ju lira en del innebandy och har lite saker att göra, som att städa mitt rum och städa på broplan med laget, det blir bra det!

Ska ta och duscha nu, har ju varit ute och sprungit idag. Har hunnit med mycket hehe! Nu drar jag possss

Inga kommentarer: