måndag 19 oktober 2009

öhh efterfest är beeest ?

nej, igår var inte alls en bra dag. Inte alls.

Idag tar jag nya tag med en ny vecka och nya utmaningar. Första blir att orka springa på intervall träningen. Känner mig sjukt sliten från helgen, två matcher där jag var helt slut efter tar på krafterna. Veckans roligaste är att Jenny kommer igång på tisdag idag, yeeeah! :D Har saknat min partner ett tag nu!

Annars då, jag hade en kul helg. Umgicks med fina vänner och fick även in lite party, gled in på en räkmacka på efterfesten och kom hem lite onyktrare än när jag gick. Och att jag vägra ge ifrån mig mammas cykel gick ju inte så bra, den blev snodd. Men jag fick tillbaka den! Fieent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha du blev tagen i stjärten

Ida Lundin sa...

aaa jooo det blev jag ju, 15 gånger :O