fredag 16 oktober 2009

Jimmy Choo for H&M



ingen har väl missat att Jimmy Choo ska släppa en kollektion för H&M med dels skor, väskor och lite accesoarer. Den 14 november så kommer dessa släppas i utvalda butiker i Sverige, dels i Uppsala på gågatan. Jag kommer troligen befinna mig där tror jag, iallafall till att kika lite på skorna. De på bilden är mina favoriter, den stora bilden med de lite gråa skorna är ju sjukt snygga höstskor, man kan ju ha strumpor i också, åhh. och sen dom andra två. Perfekt till sommaren, vill ha vill ha! Så är du sot och snel så köper du det till mig ;) haha

Nej men det ska bli kul att se kollektionen och få peta lite iallafall. Har ju alltid beslutsångest när det gäller skoköp, jag vet inte varför egentligen. Jag vill ju köpa skorna men ändå är det något som stoppar mig, behöver inte vara pengar är bara mina tankar. Måste sluta med sånt!

Inga kommentarer: