måndag 12 oktober 2009

nelly.com bläää

fan vad trött jag blir. Skulle ju fixa en sån perfekt present till Lovisa och nu funkar det inte att betala med kort för man ska ha någon manick som jag inte ens har.......
Får väl hitta på något annat då. Måste ju hitta en bra present som hon blir glad över. Presentkort är tråkigt, vill hitta något personligt. vet inte vad det ska bli. Fan. Lovisa, din present kanske tar lite tid, men du ska få den :) presenten från Bosse var ju iallafall personlig....

1 kommentar:

Kulia sa...

okej, känner mig träffad. Själv har jag personliga förklaringar till varför jag inte köpte personliga presenter men det tänker jag inte ta upp här eller någon annanstans. Men för att överhuvudtaget kunna överraska de med en present till deras födelsedag slog vi ihop våra kloka hjärnor. Kan hålla med om att presentkort är tråkigt, men det blir lätt så när det endast är några som engagerar sig. Men jag tycker att det är fel att skriva sådär när du själv var med på ett presentkort. Peace brother. inget ont, någon måste bara öppna käften och säga vad man tycker. Kan ha missuppfattat helt fel också, vore inte första gången :)